Wil jij werken op het Lekpoort College? Wij maken graag kennis met je.

Onze school heeft het keurmerk opleiden. Studenten en startende docenten kunnen wij kansen bieden door bij ons stage te lopen of door betaalde uren aan te nemen binnen ons brede onderwijsaanbod. Onze werkplek- en docentenbegeleiders kunnen op professionele wijze nieuwe docenten en studenten opvangen en begeleiden.

Het Lekpoort College is een brede christelijke scholengemeenschap voor  vwo (1-2), havo en vmbo. Op onze school bieden goede docenten eigentijds, betekenisvol en uitdagend onderwijs. Docenten en onderwijsondersteunend personeel krijgen de kans om hun ambities waar te maken in een organisatie die daarvoor open staat.

Openstaande vacatures

Voor een actueel overzicht van de openstaande vacatures op het Lekpoort College, bekijk onze pagina op meesterbaan.

Bekijk ook het vacature-aanbod van de Willibrord stichting, klik hier.

Open Sollicitatie

Je kan ook altijd een open sollicitatie naar ons sturen.

Stuur je motivatiebrief en CV naar:
Lekpoort College
T.a.v. afdeling personeelszaken
Uithoflaan 1
4133 GZ Vianen
T: 0347 – 32 56 20
E: sollicitatie@lekpoortcollege.nl

Stageverzoek

Een verzoek om stage te lopen richt je aan onze schoolopleiders:
Willem Zweekhorst - w.zweekhorst@lekpoortcollege.nl
Freek ter Welle - f.ter.welle@lekpoortcollege.nl

Facts en figures Lekpoort College