Organisatie

Het Lekpoort College heette voorheen Oosterlicht College Vianen en staat al sinds 2003 aan de Uithoflaan in Vianen. Het telt ongeveer 800 leerlingen en 100 medewerkers. Met elkaar zorgen we voor een fijne sfeer op school waar iedereen zich thuis voelt en het beste uit zichzelf kan halen. De mentor is het eerste aanspreekpunt voor leerlingen en ouders.

Schoolleiding

De directeur en de afdelingsleiders vormen samen de schoolleiding en zijn verantwoordelijk voor de dagelijkse gang van zaken op onze school.

De schoolleiding bestaat uit:

• Liesbeth van den Broek, directeur
  • Hana Hodzic, afdelingsleider tl/havo 1-2, havo/vwo 1-2
  • Johan Schutrups, afdelingsleider havo 3-5
  • Joost Matthys, afdelingsleider kader/tl 1-2, tl 3-4
  • Margret Bleyendaal, afdelingsleider vmbo basis/kader 1-4

Bestuur

Het Lekpoort College valt onder het College van Bestuur van de Willibrord Stichting. Bij het bestuur kunnen ouders en leerlingen terecht wanneer zijn tegen een beslissing van de school in beroep willen gaan.

Bezoekadres Postadres
Grebbeberglaan 9-a Postbus 9419
3527 VX Utrecht 3506 GK Utrecht
www.pcouwillibrord.nl 030 – 272 31 23

Klachtenregeling

Stichting PCOU Willibrord, waar het Lekpoort College deel van uitmaakt, beschikt over een klachtenregeling

Een klacht kun je in eerste instantie altijd bij ons melden. In onderling overleg tussen leerling, ouders/verzorgers, medewerkers en schoolleiding kijken we of de klacht afgehandeld kan worden. Wanneer dit niet mogelijk blijkt te zijn, kan een beroep op de klachtenregeling van PCOU Willibrord worden gedaan.

De scholen van de Willibrord Stichting zijn aangesloten bij de Landelijke Klachtencommissie Onderwijs

Inspectie

Het Lekpoort College valt onder het toezicht van de Inspectie van het Onderwijs, kantoor Utrecht, Postbus 2730, 3500 GS te Utrecht,
T 088 – 669 60 00, info@owinsp.nlwww.onderwijsinspectie.nl